lørdag 25. august 2012

- Syns du dætta æ gørrmoro?


I går svømte Nash med delfinar. Marianne held seg i båten, men var lite misnøgd av den grunn. Vi har sett paradise city no. Om nokon skulle lure, sola skin i dag også. Vi fortalde amerikanarane at det å vera solbrent blir sett på som ein luksus der vi kjem frå, og slett ikkje noko nederlag. Bra vert, og bra folk vi heng med også her. Evy er kjærasten til Paul, Steph er veninna til Evy. Dei er 22 og får oss til å kjenne oss likeeins. 


Det er kanskje ein tanke kvalmande å lesa om ein ferietur der absolutt ALT går vår veg. Kvar vart det av grauten på Grut, til dømes? Vel, Nash er kvalm iblant. Marianne oppmodar henne til å sovne for unngå å spy, Nash kan opplyse om at det ikkje er så enkelt all den tid Marianne snorkar henne inn i øyret halve natta. Marianne kan tilbake opplyse om at det ikkje er så enkelt å unngå all den tid ein er saft suse forkjøla. Nash vil spela sand-volleyball, noko som gir Marianne smerter i fingrane. Marianne elskar å spela biljard, noko som gir Nash smerter overalt. Marianne hylar og skrik over Nash sin kjørestil, men nektar likevel å kjøre ein meter sjølv. Vi har anten fått ein forsmak på ekteskap eller på skilsmisse. Men alt i alt har vi det faktisk gøy, og har vi det ikkje så gøy, har vi enno pengar til Pina Colada.    

Delfinar. Yrke: Delfinar.

                                                   Paul Mason. Yrke: Delfinjeger.

Marianne. Horisont: Uendeleg.

3 kommentarer:

  1. Det var synd at ikkje alt går deres veg, men det har sin sjarm det også. Bare hold ut i ekteskapet dere!! Og ikkje bry deg om at Marianne skriker av kjøringa de,du gjør så godt du kan. Skriker ho for mykje,så må du berre sei: Ja! Vil du kjøre,så er a nok stille ei stund.Hehhee

    SvarSlett
  2. Hæli! Fortsett å skrive! Jeg ler meg (nesten) ihjel! :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er Karem veldig glad for at jeg har blitt helbredet av (HERPES SIMPLEX VIRUS 2) med urtemedisinen til DR. AKHIGBE HERBAL CENTER, jeg har lidd av denne sykdommen de siste fire årene uten løsning før jeg kom over denne e-posten (drrealakhigbe@gmail.com) på internett av en urte-lege som har kurert så mange mennesker av herpesvirus med urte medisin, jeg velger også å gi ham en sjanse til å hjelpe meg, han fortalte meg hva jeg skal gjøre, og jeg gjorde det bra, og han sendte meg sin urtemedisin via Dhl-kurertjenester, og instruerer meg på hvordan jeg bruker det, følger jeg også hans instruksjon for bruk og han ber meg om å sjekke etter tre uker, og som jeg gjorde, til min største overraskelse, kom resultatet mitt ut som negativt, jeg er veldig glad for at det er noen som denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTRE som er klar til å hjelpe folk når som helst en dag. til alle leserne og seerne som tviler på dette vitnesbyrdet, slutter å tvile på det og ta kontakt med denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTER og se om han faktisk ikke vil hjelpe deg. Jeg er ikke en dum person som jeg vil komme ut til offentligheten og begynne å si hva noen ikke har gjort for meg. Han er virkelig en flott mann, han også helbrede sykdommer leve HIV, kreft, som, herpes, kronisk sykdom, diabetiker, hjertesykdom, astma, epilepsi. etc kontakt ham nå. med sin epost: (drrealakhigbe@gmail.com) eller du kan kontakte ham +2348142454860
    nettside. https: drrealakhigbe.weebly.com

    SvarSlett